Fan vad jag saknar det!


Hittade nyss mitt andra hem på google maps (?) Och då började jag tänka på usa igen.. Känslan jag får när man nyss åkt därifrån kan man jämföra med "a breakup". Man har liksom nyss lämnat "honom" och varenda liten sak man gör påminner en om "honom", det kan vara lukter, miljöer, situationer, låtar, bilder, vad som helst. Dom första veckorna är de jobbigaste, man försöker hålla kontakten lite i början, bara för att försöka få den känslan man fick när man var med "honom". Man pratar om "honom" hela tiden, bara för att försöka få fast alla minnen i huvudet så att man aldrig glömmer bort dom. Och undertiden så har man ändrat sina vanor ganska mycket, man måste ta igen alla saker man har missat medans man var borta med "honom". Så sakta men säkert glider man ifrån det. Man börjar få nya problem, nya och nya saker som man tänker på mycket mer. Men, oavsett hur lång tid det har gått tills man skildes åt så är det ändå saker som påminner än, saker som man börjar le av.

Okej, känns som om det här inlägget börjar spåra lite men iallafall. USA MED AMANDA KOMMER BLI BÄST!

Postat av Fanny. elins kompis :)

Den där bilden har Elin visat en gång när jag va hemma hos henne ;) Fint (y)

Fanny

Datum: 2010-01-12 | Tid: 19:57:28



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej p bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihÂg mig?
Tack fˆr din kommentar!