Instängd 2 + Café 60

Igår kväll så kollade jag på Instängd 2 och den var väll helt okej, det var bara slutet som inte var så bra haha. Precis efter filmen så ringde amanda mig så jag mötte upp henne och isabella så åkte vi till odenplan och fikade. Så det var typ bara det som jag gjorde igår.     Idag så har jag verkligen inte gjort någonting eller iallafall inget speciellt, förutom diska, dammsuga, städa, duscha och sånt. Har även försökt plugga lite men det gick dock inte så bra, haha. Imorgon är det skola och sen så ska jag vara barnvakt. Kan skriva lite imorgon om mina planer för veckan, kan bara säga att jag har en massa saker att göra.

Köpte en varm choklad och en liten hallontårtsbit igår haha :)




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej p bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihÂg mig?
Tack fˆr din kommentar!