KÖPTE EN MINI PLATTÅNG IGÅR!

På båten! Först köpte jag ett par solglasögon jag hade kollat på innan. Men sen märkte jag att det var fel så när jag skulle byta den mot pengar så hittade jag den här sötnosen! Jag dog för priset, hade hittat en annan innan men den låg runt tusen lappen så när jag hittade den här för 150 spänn så var man ju tvungen att köpa den. Har provat den och den är mycket lättare att forma håret med och att göra smålockar med. Och jättelätt att ta med på fester och sånt när håret lockar sig av regn eller något. I love it..


Postat av ellen

Åh jag har funderat på att köpa en sån nu jättelänge, 150kr är ju nästan ingenting heller! Den verkar ju vara väldigt bra också enligt dig ;p

Datum: 2010-01-09 | Tid: 13:17:00
Blogg: http://flickz.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej p bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihÂg mig?
Tack fˆr din kommentar!