Så stolt över mig själv! haha



Okej gud, det här kommer låta jättetöntigt. Men idag, för första gången på femton år. Har jag svalt en tablett. haha! Sitter och smågarvar för mig själv men samtidigt så fan vad coolt! Ända sen jag var bebis har jag haft fobier för tabletter typ och varje gång jag försökt svälja en så har jag alltid trott att jag ska kväva sönder och dö. Så jag spottar ut en. Visst, minipiller kan jag ta.. Efter ett par glass vatten och skräck för att kvävas, haha! Men idag så har jag fått ner allting! Skitstora tabletter som är bra för hår, naglar och hud & en fet omega 3 tablett.

So, so proud! Nu kommer jag ha snyggt naturligt hår till sommaren ;) haha




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej p bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihÂg mig?
Tack fˆr din kommentar!