People

Hittade detta i ett gammalt dokument på datorn.. Ibland skriver jag bara ner tankar.

Det är väldigt få saker som jag säger som jag ångrar efter. Det jag säger står jag oftast fast vid. Blir sjukt irriterad när folk snackar om någon och sen gör en helt annan sak. Visst, folk ändras med tiden. Och när jag tänker efter, så är det bara två personer jag känner som står för vad de säger och känner för någon annan människa. Om de inte gillar någon person så undviker de den personen. Är det inte så det ska vara? Är inte det att vara sann mot sig själv och alla andra? Jag tycker att det ska vara så. Liksom, tänk om jag har en kompis som säger saker om mig som inte är bra och sen väljer umgås med mig som en kompis. Bara för att (?). Det är därför jag har tänkt mer på vilka jag umgås med.. Det sista man vill riskera att ha är en vän som senare visar sig vara en lögn.





Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej p bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihÂg mig?
Tack fˆr din kommentar!