Liberty in London

Innan jag gick in där trodde jag bara att det skulle vara en vanlig affär. Men icke sa nicke för det stället har ALLT en modeälskare älskar. Allt från de vackra Marchesa klänningarna, Acnes skinnjackor och tröjor, Alexander McQueen (rest in peace), Fendi, Filippa K, Armani, Givenchy, BURBERRYS SJUKT SNYGGA SKOR jag skrivit om tidigare, Chloe, Donna karan, Prada, Matthew Williamson, Stella McCartney och så sjukt mycket mer. På deras vintage våning hade det sjukt många Chaneljackor och väskor. Det kändes som om jag var i himmelriket. En av de jättesnälla tjejerna som jobbade där sa att hon brukade smygprova Marchesa klänningar på rasterna. Det skulle jag också gjort haha!
Även om ni kanske inte har råd, vilket jag inte heller har med tanke på att jag är barnbidragsintagare så tipsar jag verkligen om att gå dit! Bara för att kolla och röra. Helt sjukt underbara plagg och accesoarer!

Framsidan

Insidan.

Kan bara säga att jag ångrar så himla mycket att jag inte fotade något där inne. Ni skulle bara se alla plagg! Verkligen allt man beundrat från style.com's alla modevisningsbilder fanns mitt framför en.




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej p bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihÂg mig?
Tack fˆr din kommentar!