Saturday night

Yes! Nu när pappa har kommit hem sa fixade vi så att jag kunde logga in på min egna dator.
Känns hur skönt som helst att inte behöva kopiera in åäö in till alla mina inlägg.
Som ni vet så ska jag på Warped tour imorgonbitti. Ska vakna tidigt (sju/åtta) för att göra mig iordning. Duscha, packa ner lite saker och bara ta det lugnt i guess. Kanske hinna blogga innan jag går också.
Känns riktigt skönt för nu har jag och min styvmamma Melissa upptäckt något enormt gemensamt vi har. Nämnligen mode & kläder. Vi har suttit i runt två timmar nu och bara kollat runt på kläder, tumblr & modebloggar.
Melissa har nämnligen otroligt mycket kläder. Hon har pälsjackor och hattar. Armani overknee stövlar, vintage smycken och en massa annat. Känns sjukt att bakom den cowgirl hon är idag finns en liten fashionista som bodde i New York och designade sina egna kläder (!) Menmen, nu ska jag sova. Ni får ha de så bra. Love





Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej p bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihÂg mig?
Tack fˆr din kommentar!