18MARS10

Shit - det är fredag imorgon! Gud vad veckan har gått snabbt. Känns som om jag har gjort absolut ingenting även fast jag har gjort allt möjligt. I helgen ska jag gå på konfagrejer och även döpas på söndag!! Fatta vad sjukt jag är liksom 15 turning 16 och ska döpas?! Fick iallafall reda på att jag inte ska döpas i en liten upplåsbar pool utan kommer bara få vattnet på håret. Haha, skäms nästan lite. Bra att jag inte kommer göra det ensam iallafall. Och tur att man inte måste ha en sån där liten klänning i xxxxxL. Anledningen för att jag inte döptes när jag var liten var för att i usa var man så allvarlig med sånt där. Om man döptes och inte gick till kyrkan varje söndag så var man konstig + att mina föräldrar inte är så pass religiösa så dom kände att det var nödvändigt.





Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej p bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihÂg mig?
Tack fˆr din kommentar!