24MARS10

Tjaa! Nu är jag hemma från skolan och ska nu skynda mig bort till gamla stan för onsdagsfika som helena tvingar mig med på haha! Efter onsdagsfikan så blire snabbt hem för att träffa min styvpappa och sen kommer emil och sover över! så det är mina planer för dagen. Slänger in en snabb /ful bild haha. Cya


Update:
Haha juste en tjej trodde att jag fyller år idag så hon fick hela klassen att sjunga för mig. typ, hallå jag fyller inte ens år haha? skitkul. aja ska dra nu x)

Postat av Rhoda :)

Grattis på din födelsedagen, men du fyller lixom i morgon men i alla fall Happy Birthday;)

Datum: 2010-03-24 | Tid: 18:55:05
Blogg: http://coolfriends.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej p bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihÂg mig?
Tack fˆr din kommentar!