4thofjuly08 - hotairbaloonride

Hittade nyss ett usb minne i min garderob och så öppnade jag den så såg jag riktigt gamla bilder. Jag älskar att kolla på gamla bilder. Och när jag såg de här så blev jag så jävla glad.. Kommer ihåg den dagen som igår.

En bild på Alex när han ringer till Richard som bodde i huset precis nedanför oss, så kom han ut och ba "DUDE WAVE YOUR HANDS, I CAN SEE YOU!" Så skrek alex ned till alla som bodde under oss "OMG WERE GONNA LAND ON YOUR ROOF, EXIT YOUR HOME IMMEDIATLY" hahaha, skit roligt. Så låtsades vi pissa på alla men vi skvätte bara ut lite champagne som fanns uppe på luftballongen.
´
Här är Alex familj och människorna som ägde ballongen. Vi vaknade vääldigt tidigt den dagen så kom Alex mamma och hämtade upp mig så gick vi ner till stan och käkade american pancakes med bacon och sirap! Så jävla gott!

Postat av amanda

HEJ JAG VILL TYP ÅKA TILL USA!!!! <3<3<3

Datum: 2010-03-17 | Tid: 21:31:49
Blogg: http://amandahedmans.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej p bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihÂg mig?
Tack fˆr din kommentar!