Blommigt från GT

Gina tricot är en affär som jag verkligen har tröttnat på men nu så har dom fått in riktigt snygga blomtunikor/klänningar & kjolar! Kanske dags att ge den en andra chans?

Postat av CISSI

Håller med dig, jag har blivit så jääävla trött på Gina men dessa var riktigt snygga.



SV Skojar du eller, jag är helt grotesk haha! Jag tycker inte illa om mig själv direkt men har mina dåliga dagar när jag bara vill skjuta mig själv. Annars har jag accepterat hur jag ser ut. Kan inte göra något åt det, sure att jag skulle vilja göra en näsoperation men ändå .... Det finns roligare grejer att lägga pengar och energi på ;)



Du var jättefin!

Datum: 2010-03-18 | Tid: 22:39:11
Blogg: http://ceciliaeklund.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej p bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihÂg mig?
Tack fˆr din kommentar!