Foundationkrig

HAHAH åh nej, gick nyss in på mitt dailymotionkonto och hittade en skiit gammal video, på mig Sara, Amanda, Linda och Emelie. Nu när jag tänker efter så hade vi faktiskt riktigt kul tillsammans. Och fyfan - när jag skriker ut "ser ut som sarre, omg ser ut som sarre" usch vad man hör att jag var en fjortis... hade lika vitt hår som sara på videon. Som tur är videon typ 3-4 år gammal?

Foundationkrig
Uploaded by stephanieharv. - Videos of family and friends from around the world.


Postat av Linda

HAhahaha men gud va länge sen dendär var! Det va typ min första vecka på vittra eller ngt sånt :S Vi hade fan kul då asså...



PUSS

Datum: 2010-03-18 | Tid: 20:58:48
Blogg: http://lindahodin.blogg.se/
Postat av amanda

HAHAHAHHAHAH vilka fjortisar :) Tur att inte jag va där... NOT

Haha, vi ägde fan de dära rummet :D <3

Datum: 2010-03-18 | Tid: 22:04:01
Blogg: http://amandahedmans.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej p bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihÂg mig?
Tack fˆr din kommentar!