Mormor & Morfar

Resan till fagersta var riktigt nice, jag och mamma åkte med tina och jonathan riktigt tidigt imorse. Det var mysigt att bara kunna chilla hos mormor och morfar ett tag. Somnade i soffan i ca två timmar och drömde riktigt skumma men underbara drömmar. Faktiskt första gången jag drömde om **** det var trevligt. Men det skumma var när jag halvsov (ni kommer tro att jag är störd nu) så kände jag att det var någon som smekte mitt ansikte och min hals så tänkte jag, drömmer jag nu? så försökte jag vakna och när jag kollade så var det ingen där. Så stängde ögonen igen men jag kände fortfarande en hand på min panna och kind. Skitskumt haha och mamma sa att det kunde vara någon död släkting men jag tror inte på sånt så vet inte riktigt vad jag tror det var. Men det var kändes inte konstigt, utan bara lyckligt på något sätt. Men bryr mig inte så mycket om det. Men OM det var något så är det riktigt cool haha.

Tror ni på spöken?





Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej p bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihÂg mig?
Tack fˆr din kommentar!