Please just let it go

Något som jag har stört mig på riktigt ordentligt på sista tiden är tjejer som aldrig kan släppa taget om en kille. Det känns som om jag ser det vart jag än går. Seriöst, om han har dumpat dig så har han gjort det för en anledning. Och om jag skulle blivit dumpad, varför skulle jag vilja vara med någon som inte vill vara med mig? Vad skulle jag vinna ifrån det? Jo, det jag vinner är ett kärlekslöst förhållande med någon som inte ens gillar mig. Amen jo tjena det är ju exakt det jag vill ha. Hellre så går man ju vidare och antingen klarar sig ensam eller så letar man efter en annan. Det finns tusen andra killar därute som skulle kunna älska dig så mycket mer än vad ditt ex någonsin kommer göra.





Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej p bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihÂg mig?
Tack fˆr din kommentar!