Got a new phone!!

Hello boys&girls! Kom faktiskt hem med en ny mobil! Jag är så lycklig! Ville pussa ihjäl försäljaren som lyckades övertala min mamma. Och för att han gav oss rabatt och pengar i cash? Inte så vanligt att sånt händer haha. Jag vet att klockan är mycket men det är bara för att jag har väntat på att Isabella och Amanda ska bli klara, sen så ska vi ut. Först till umc och sen vidare till någon fest om vi hittar någon. Hinner inte skriva mer men fixar inlägget när jag kommer hem igen! Puss


För att få mitt nya nummer - kolla på facebook :)


Postat av pauline

Jättefin! Vad heter modellen? ;)

Datum: 2010-05-16 | Tid: 10:19:51
Blogg: http://paulinestenseth.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej p bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihÂg mig?
Tack fˆr din kommentar!