Mallis del 1


Två schletna Harveys på ett flygplan, sitter såklart i min skööna tjocktröja. Förstår mig inte på folk som flyger i obekväma kläder. Men jaja!

Äääntligen framme. Trodde jag. Här sitter vi på 1timmes bussen till hotellet.

Trött, halvt osminkad Steffi på bussen.

Här hade vi kommit fram - Utsikten från våran balkong (bättre bilder kommer sen)

Restaurangen och en liten bit av poolen.

Senare mot kvällen köpte vi en hund!!! So paow ... Eh STEFFI style!

Paparazzi bild på mig av mamma. Alla ville att vi skulle bomba med foton och visa när vi kom hem så det kommer nog dyka upp såna här "steffi-är-modell-offret-på-tusen-bilder" bilder.

Ännu en sådan.

Ville visa amanda att jag var lika vig som henne. inte. hehe

HAHAHAH är inte detta det vackraste ni har sett?

Eller det här?? SANN SKÖNHET FFS

Okej - en lite mer seriösare bild haha. Men orkar inte lägga in mer. Men uppdaterar mer imorgon :) puss





Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej p bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihÂg mig?
Tack fˆr din kommentar!