My love

Sista långa dagen i Mallorca. Det regnade. Det var kallt. Sprang så snabbt in i restaurangen handen full med shoppingpåsar som blivit genomblöta. Gick in och det första jag såg var du. Du satt där. Du var så fin. Jag ville ha dig så mycket. Jag hade längtat. Blev förvånad av att få se dig sitta där. Av alla platser. Du var så vacker. Tiden stod still. Hade länge drömt om att en gång få dig i min mun. JAG ÄLSKAR DIG ARIZONA ICE TEA ♥


Ses i sommar..

Update:

- ALLTSÅ VA?!
OMG! VARFÖR, HAR INGEN SAGT DETTA TILL MIG?? Det första jag ska göra imorgon är fan att springa dit hur snabbt jag kan. MUMS :D


Postat av adina

Dom finns på Ica Maxi :D

Datum: 2010-05-08 | Tid: 20:46:54
Blogg: http://livelovelaaugh.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej p bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihÂg mig?
Tack fˆr din kommentar!