Chris Crocker

Nu när jag sitter hemma och har slaviskt pluggat i ungefärn en timma.. Så tog jag en paus för att kolla på youtube klipp (typ ja - min nya obsession) En aning nerdy jag vet men jag kan inte motstå det.
Iallafall.
Jag kollade på chriscrocker's video klipp som jag spanat in ett tag nu (ni vet han "LEAVE BRITNEY ALONE! BUHU")
Och jag känner att jag måste få ut det här. JAG ÄLSKAR HONOM. Han är bäst. Så, nu vet ni det. Han har nog den skönaste inställningen till nästan allt och han har så jävla rätt om vissa saker. Han är "spot on".
Och inte bara det utan jag respekterar verkligen honom för att han är som han är och han skiter i vad handra tycker om honom. Han sminkar sig som han vill, gör som han själv vill oavsett vad andra tycker och tänker.

Postat av camila

äntligen någon som förstår varför jag älskar chris crocker!

Datum: 2010-11-13 | Tid: 14:55:48
Blogg: http://hulkanen.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej p bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihÂg mig?
Tack fˆr din kommentar!