Monday thinkin'

När man är mitt uppe i vardagstressen så får man inte glömma att uppskatta och vara glad för allting man har.. Oavsett om saker inte är perfekt så kan det alltid ha varit värre. Just nu är jag bara så otroligt glad över att jag har John. Oavsett avståndet. Det vi har är speciellt och han är nog den underbaraste killen jag träffat.
En annan sak jag verkligen älskar är min familj. Oavsett om den är splittrad eller inte. Och oavsett om kontakten med en av dom kanske inte varit på topp så uppskattar jag att de finns här för mig. Jag är otroligt glad för de människor som står vid min sida. Är glad att jag inte tappat kontakten med Nigel, oavsett skilsmässan mellan han och mamma. Älskar att jag och mamma alltid kan prata om precis allting. Älskar min mamma. Hon är så stark.. och när man kollar tillbaka på hur långt och hur mycket våra liv har utvecklats och förändrats så har vi alltid stannat bredvid varandra. Mitt liv har verkligen varit en bergochdalbana. Och just nu så känns det som att allt bara kommer bli bättre och bättre.




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej p bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihÂg mig?
Tack fˆr din kommentar!