update

Usch.. Min blogg suger just nu.. Jag vet haha! Men har bara inte tid för bloggen just nu. Och det känns som att varje gång jag skriver det så kommer jag igång med bloggandet igen. Så ja, vi får väll ta och se vad som händer :)
Idag så praktiserade jag på Bikbok! Det var faktiskt helt okej, jag älskar kläderna! Men kan säga att jag har så otroligt ont i kroppen av att bara stå upp och knappt röra sig på typ 6 timmar. Praktiken i mitt fall går iallafall ut på att "förbereda sig inför arbetslivet" genom att stå och larma 7000 plagg, städa golvet och svara i telefon. Kanske låter som att jag klagar men jag förklarar bara verkligheten. Det är vid såna här stunder jag drömmer mig bort till varma Kalifornien. Där man kan hoppa runt i shorts och tröja.. Äta glass i solen och sjunga med till radion i pappas bil. Vi har inte ens fått jullov än men jag längtar tragiskt efter sommarlov. Bara 7 månader kvar..

Vill kunna gå runt så här..


Postat av Joy Malou

Ohho, fan vad underbart med sommar!

Datum: 2010-11-18 | Tid: 20:38:44
Blogg: http://maluwie.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej p bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihÂg mig?
Tack fˆr din kommentar!