Nya beroenden

- Stövlar och knytningar
Det här är så otroligt snyggt. Med klackar eller utan klackar. Själv har jag förälskat mig i Jeffrey Campbells "Lita" skor. Ska definitivt försöka få hem den på ett eller annat sätt.


Bilder till vänster: Jeffrey Campbell, Lita. Bilder till höger: justvendela.blogg.se & dinsko.

- Rött rött rött

Jag har blivit en aning galen i den röda färgen. Älskar Isabellas halsduk till höger. Och önskar att jag skulle passa i röda läppar. Men att köra på rött är något jag verkligen ska försöka göra i höst/vinter.


Pics: Tommyton, tumblr, isabellaks.blogg.se

- Fashiontoast och Bryanboy

De här är de två bloggar som jag följer slaviskt. Blev lite stolt över Sverige när jag såg att de var här på Stockholms fashion week. Bryanboy var nyss tillbaka till Stockholm ett tag då vi fått reda på att han har svensk pojkvän! Det är ju inte helt fel.


pics: bryanboy.com & fashiontoast.com




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej p bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihÂg mig?
Tack fˆr din kommentar!