Update

Förlåt för dålig uppdatering i helgen men har varit upptagen med lite annat. I fredags så var jag med söta Isabella, först så skypade vi med John hemma hos mig och drack drinkar. Efter det så drog vi till en av mina killkompisar som hade chillfest. Så det var kul! Igår fikade jag med tre killkompisar i Östermalm och det slutade med att vi kollade på film hemma hos mig. Mysigt! Idag (söndag) så har jag varit i Kista Centrum med mamma. Hon ville ha hjälp med att shoppa och fick själv hem lite saker! Tack mami.

Nu väntar jag på att "The big bang theory" ska börja och ska sen sova! chileling
Slänger in en underbar bild på Alexa Chung så länge - gah älskar hennes outfits





Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej p bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihÂg mig?
Tack fˆr din kommentar!