Diary

Jag älskar mitt liv just nu. Konsten att vara lycklig. Känns som att jag har as bra kompisar. Allt går åt hållet som jag vill att det ska gå. Känns konstigt hur långt man kommit och hur mycket som finns kvar. Jag har hela livet framför mig och det känns hur jävla bra som helst. Jag har självförtroende. Ni kanske märker att jag är lycklig idag? Jag kan inte sätta ord på just varför. För det känns som att det inte är något kortvarigt som hänt. Utan något som kommer följa med mig resten av livet. Det känns som att allt bara kan gå frammåt.
Får inte glömma allt jag lärt mig. Var er egna bästa vän i livet för oavsett om ens vänner sviker en, oavsett om man bråkar med sina föräldrar så ska man inte slås ner. Man ska kunna stå upp på mina egna två fötter. Det har varit otroligt viktigt för mig att inte behöva ha någon att klänga sig fast vid för att klara sig. För jag älskar att kunna ha något att falla tillbaka om det skiter sig. Jo, mig själv. Jag behöver inte någons närhet för att klara mig. Det finns såklart dagar då man verkligen vill dela något fint med någon. Men jag behöver inte det idag. Även om jag vill, så behöver jag inte det. Och det är skönt. Att känna sig bekväm i mig själv.

PS. Tack mamma och pappa för att ni alltid uppmuntrat mig att följa mina drömmar oavsett vad någon säger. Love you.




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej p bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihÂg mig?
Tack fˆr din kommentar!