Gästbloggning av E

What the fuck.

Sitter här och pratar med Stephanie, som visat mig något som kan vara ett av årets mest chockande (&/eller fascinerande) event..

Fråga dig själv samma fråga jag nyss gjorde;
Hur många gånger har du sett någon skrivit cirka 200 inlägg om dig, under loppet av ett par månader?
Många, inklusive mig själv, brukar säga att det är svårt att bli rädd bara utav att man ser något på Internet, typ en viss persons blogg eller liknande..

It's pretty fucking scary.

En ytterligare fråga man kan vilja ställa sig själv i denna situation är, hur fan tar jag mig ifrån dethär och hur mycket krävs för att kräva ett besöksförbud? Hjälp/tips uppskattas i kommentarsektionen.

/Em





Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej p bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihÂg mig?
Tack fˆr din kommentar!