Lauren Conrad Style

Lauren Conrad håller nu på att släppa sin nya bok "Lauren Conrad Style" där hon ska prata om hur man kan matcha olika plagg på bästa sätt osv. Hon har nyss släppt lite bilder som en "preview" för boken. Och ja, jag är inte så imponerad av bilderna som släppts. Om man vill visa hur man matchar en tshirt rätt så visst. Men det är ju bara basic? Hur många vet inte hur man matchar ett par jeans? Jag har sett tusen tjejer varje dag se ut sådär. Speciellt förra året. Men vadfan det kommer säkert hamna på första plats ändå bara för att det är hon som gjort boken.


(
Förövrigt så älskar jag hennes stil och kläder, det är därför jag blev ganska besviken eftersom hon skulle kunnat gjort de mycket bättre, lite för enkelt kanske?)





Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej p bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihÂg mig?
Tack fˆr din kommentar!