Min onsdag

Hej! Har varit jätte upptagen idag så har inte hunnit uppdatera innan nu. Först så fick jag lite sovmorgon vilket var så jävla skönt. Sen så begav jag mig mot min nya praktikplats. Nämnligen... *drumslag* Lindex! Kanske inte så jätte "stylist" inriktat då jag inte får klä på fönster dockorna men jag har lärt mig ganska mycket idag iallafall. Känner mig som en i Lindexteamet och alla arbetskollegor var hur snälla som helst. Har säkert larmat över 500 plagg idag men det var inte alls så hemskt som det låter. Någon måste ju göra det liksom. Sen fick jag ta upp alla varor, hänga av dom och byta plats på det mesta i butiken. Efter praktiken så var jag barnvakt åt Mael i kanske en timma och sen har jag pluggat. Här kommer en otroligt suddig dagens.. Men ja. Hade inte tid att ta en bra bild idag.





Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej p bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihÂg mig?
Tack fˆr din kommentar!