Min söndag.

Gjorde manikyr på mamma och mig själv. Kollade på The City. Åt en massa jordgubbar. Fick håret färgat på salong av min stylistlärare. Och kollade såklart på valvakan.
Blev otroligt sur på mig själv för att jag inte åkt till moderaternas valvaka. Ville vara där som fan på söndagsnatten. Blev så otroligt glad att moderaterna vann, dock hade jag önskat att vi hade fått mer procent. Och måste bara citera min kusin när det kommer till min åsikt om Sverigedemokraterna: "Kungarna av Tylösand är politiska hjältar jämfört med detta jävla rasistpack som kallar sig Sverigedemokraterna. Alliansen, låt gå, Göran Hägglunds bränna är rätt fräsch. Men Jimmie Åkesson? Jag gråter. Pinsamt, äckligt och framför allt så himla, himla sorgligt."    Okej, "alliansen låt gå" ändras i mitt fall till "Heja alliansen!"


Postat av dani

Haha tack för citatet. Du är välkommen att fixa mina naglar anytime, de ser FÖRJÄVLIGA ut!

Datum: 2010-09-21 | Tid: 18:04:29



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej p bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihÂg mig?
Tack fˆr din kommentar!