Skol update

Hej sötnosar. Sitter i skolan nu. På förmiddan så lärde vi oss mer om hur man rengjorde och masserade in lotions i ansiktet, sen fick vi sminka valfritt med Jane sminket. Det var skitkul, på lunchen gick jag till centrum med Bea och kollade efter lösögonfransar, vilket inte gick så bra eftersom de inte hade make up store där inne. Men köpte en body lotion. Nu på eftermiddan så har jag bara packat upp lite produkter och nu sitter jag här och kollar på andra som sminkar. Seriöst min skola är typ helt perfekt för mig. Även fast det inte är klart. Så ska fota snart så att jag kan lägga upp bilder när jag kommer hem. Och ikväll blire feeest (: Puss på er.




Så! Här är lite bilder från klassrummet. Tycker ni att väggen som vi målat blivit snygg?




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej p bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihÂg mig?
Tack fˆr din kommentar!