Sofi.

Mina förebilder. Känns som att jag har hur många som helst eftersom det är så många människor som inspirerar en på så olika plan. Men just när man ska tänka på karriären. Då är det människorna som faktiskt gjort något. Människorna som haft en dröm, ett mål & faktiskt gjort allt den kan för att komma dit man vill. Vägen kan vara jävligt lång, konstig, och kanske svår. Men det kommer vara värt allt i slutändan. Men en av mina förebilder är Sofi Fahrman. Om man då bortser från henne som person (eftersom jag inte känner henne personligen) så har hon åstadkommit så otroligt mycket. En egen tv-serie, skrivit underbara böcker, har en egen modetidning, bor i NY. Hon har kommit så otroligt långt. Och tänk på att hon är en helt vanlig tjej som växte upp i Stockholm. Men vad är det som gjorde att hon lyckades? Varför hon och inte alla andra? Alla har ju olika vägar till framgång men jag tror nog att det var motivationen och passionen som fanns där som gjorde det. Att hon valde att kämpa istället för att bara sitta hemma och stirra upp i taket varje kväll.
Kolla bara här vad hon får vara med om.





Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej p bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihÂg mig?
Tack fˆr din kommentar!