Läsarfråga #2

Fråga: kan du inte berätta hur du och din pojkvän träffades? sen berätta lite om dig själv? jag är ny här på din blogg och väldigt intresserad av vem du är och hur du är som person och sånt.. gärna om ditt distansförhållande då jag också har ett.. upp i 20 månader nu... hehe... :D Hur som helst.. hade varit kul få höra din historia :)

Svar: ÅH! Jag älskar såna här frågor, det är sånt här som gör det roligt att blogga! Tänkte svara imorgon med ett videoinlägg eftersom det är nog lite roligare och då får ni se lite mer av mig också. Vill även säga just till dig "E" att jag är inne på den tredje eller fjärde månaden nu med min pojkvän och att ha klarat av 20 månader som du är bara så otroligt starkt av dig. Jag tror inte riktigt många kan förstå hur jobbigt det kan vara och exakt vad man går igenom när man är så ensam. Så många nya och läskiga känslor som kommer. Det är inte många som klarar av det och jag kan bara be för att ni någon dag kanske kommer få vara med varandra riktigt länge!



Haha en sån där jättefin bild på mig och John! Eller inte haha

Postat av E

va kul med videoinlägg! Hoppas jag ser ett videoinlägg så fort jag vaknar imorgon och sätter mig vid datorn ;) (du har tur, jag vaknar väldigt sent.. 3-4 tiden, haha..:P)



Distansförhållande är väldigt krävande, jag träfar bara min pojk på sommaren och det är väldigt jobbigt... för man har inte ett liv som alla andra. medan mina vänner sover över hos sina killar sitter jag och snackar över msn med min .. lite surt.



men det bästa som finns är när man äntligen träffas och man vill inte slita ögonen ifrån varandra :)



jag hoppas du och John förblir tsms föralltid. Ni är jätte söta ihop! :)



/E

Datum: 2011-02-21 | Tid: 00:21:36
Blogg: http://emina.blogg.se/
Postat av smorfie

baby i love this pic... i forgot we took that:) i love you

Datum: 2011-02-21 | Tid: 07:33:09
Postat av E

när kommer videobloggen upp?! jag väntar ;)

Datum: 2011-02-21 | Tid: 21:04:22



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej p bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihÂg mig?
Tack fˆr din kommentar!