In school

Tjena blöggen! Sitter i skolan nu, dock inte på bilden under men kändes för äcklig för att vara med på bild idag, haha! Försov mig så hann inte sminka mig tillräckligt eller någonting. Men nu på förmiddagen så har vi haft en tjej från Alterna som kommit och pratat om hennes produkter, ska definitivt köpa det sen! Bästa schampoot och balsamet som finns. Juste! har en annan sak att meddela. På måndag så ska jag, Viola & Lindah kolla på Ida Sjöstedts visning på Stockholm Fashion Week! Är så otroligt taggad och glad, måste bara ta reda på vad jag ska ha på mig (!!)

Postat av smorfie

your not ugly you crazy!!!!!!!!!!! YOUR SO FREAKING BEAUTIFUL!!!!

Datum: 2011-01-28 | Tid: 13:03:57



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej p bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihÂg mig?
Tack fˆr din kommentar!