26 april 09

Hellu, nu kommer ett efterlängtat (?) inlägg om dagen. Ganska tråkigt bloggande de senaste dagarna men det kommer bättra sig snart. Imorse så vaknade jag upp hos amanda, duschade och åt frukost och sen så mötte vi Ralf och Joy. Sen så köpte jag nya skor, åt glass & tog det allmänt lugnt. På kvällen så satte vi oss på Max och mötte en massa folk och åt tjockismat. Fick skjuts med moppen till amanda, hämtade kläderna jag hade kvar hos henne och åkte sedan tillbaka. Sen kom mamma och hämtade mig, en riktig skön dag! Här är lite bilder;

Kaos i amandas rum

Och så fick vi tråkigt så vi trashade Joys armar, mohaha

Bilderna är lånade från amanda!

Puss




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej p bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihÂg mig?
Tack fˆr din kommentar!