Mor & dotter måndag!

Igår besökte jag en klinik för ett jätte viktigt möte. Kommer inte berätta någonting i bloggen eller någonting på facebook om det för vill inte hålla på och skrika ut allt i mitt privatliv. Det är vissa saker som man bara ska hålla för sig själv! Dock kommer nog ganska många förstå vad det är men det är whatever. Efter mötet så hade jag och mamma "mor och dotter" dag. Det var jätte mysigt, vi åt först sushi på Mariatorget (världens bästa) och sen gick vi till Kungsgatan och såg filmen En ovanlig vänskap. Vanligtvis så brukar franska, spanska och italienska filmer tilltala mig så mycket men den här franska filmen var verkligen värd att se! Grät på slutet till och med.




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej p bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihÂg mig?
Tack fˆr din kommentar!