Hemkunskapsuppgiften

Förlåt för att jag inte skrivit något idag men det beror mest på att jag sovit & att jag lagat mat åt mina föräldrar! (hemkunskapsuppgift) Så jag hade planerat att göra värsta mat - inlägget men jag tror att jag visar resultatet istället.

Det blev ute servering på balkongen

And i loved it, är fortfarande mätt

(Förrätt: Räkmackor med majonnäs)
(Varmrätt: Hemmagjord Lasagne)
(Efterrätt: Chokladmouss)
(Dricka: jordgubbs milkshake)

Postat av Anonym

Hej! jag är ett stort fan av dina räkmackor, och jag älskar att dricka bananmilkshake! Har du ett bra recept?

Datum: 2009-04-08 | Tid: 02:38:13
Blogg: http://amandahedmans.blogg.se/
Postat av Andra

mmmmmh, ser riktigt gott ut

Datum: 2009-04-08 | Tid: 14:39:02
Blogg: http://andraah.blogg.se/
Postat av Monika

Det var supergott vännen! Blev väldigt imponerad av din matlagning!! Tack!! Love you! M

Datum: 2009-04-08 | Tid: 18:41:00



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej p bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihÂg mig?
Tack fˆr din kommentar!