27 april 09

Hejhej! Idag har jag gjort ganska mycket, först så hade vi teknikuppstart, och uppdraget var att göra en stol åt en viss person osv, så vi målade och grejade i skolan idag. Vilket var väldigt soft. Sen så gick jag hem, fixade mig lite, åkte till amanda och så åkte vi in till stan och lämnade in ett par skor och bytte en kjol, såg Paow och Dessie och sen åkte vi till Solna, där vi mötte Ralf, Joy, Sebbe och några andra killar. Tog det lugnt och fick skjuts av Sebbe och Ralf till ungdomscafét och tog det lugnt där. Sen så skulle jag hem, och då såg jag en viss person ganska långt ifrån mig och fyfan vad kul jag hade då. Man såg på långt håll hur nervös han blev när man såg mig så det gjorde min dag, hahaha.
Sen kom jag hem och stressade lite framför datorn med planeringar osv. Och nu ska jag snart göra mig iordning!
Bilder från dagen;

Vårat "fina" hjärta idag på tekniken. haha!

Yes! Min nästfavoritdricka från usa har kommit till VI! Yay

haha, diggar fakta texterna dom har i locket...

En ganska suddig dagens outfit, menmen!

Postat av Anonym

vi har startat blogg, fett grymma!

Datum: 2009-04-28 | Tid: 00:30:29
Blogg: http://joyochralf.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej p bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihÂg mig?
Tack fˆr din kommentar!