21 april 09

Tjo, denna dag har varit ganska händelserik. På förmiddagen hade jag musik och ea, fick tråkigt och gick hem och pluggade lite, så kom amanda. Sen mötte jag och amanda upp två personer (som ej vill bli nämnda i bloggen) i solna centrum. Det var skoj! Fick även reda på att mitt ex (?) varit otrogen, vilket gav mig blandade känslor, det enda positiva var att nu vet jag varför han blev cepe.. Menmen, vad ska man göra? som tur är så vet jag att jag & hans framtida tjej/er troligen inte förtjänar en kille som han..

Whatever, sen så åkte jag till CK och hade första-maj-möte. Riktigt trevligt! Jag är nu med i mat gruppen och kommer fixa mat till middagen den andra maj med manou och edvin. Det kommer bli kul. Sen åkte jag hem och åt mat och nu sitter jag och kollar på desperatehousewifes!

Puss


You're anything I thought you never were
And nothing like I thought you could have been
So tell me how is that

You're the only one I wish I could forget
The only one I love to not forgive
And thought you break my heart
I still love the old you.

Postat av Hemlig beundrare

Fy fan, säger jag bara! DU förtjänar mycket bättre än så! Vilket jävla svin!!!

Datum: 2009-04-22 | Tid: 10:54:57
Postat av Anonym

amanda här

Datum: 2009-04-22 | Tid: 20:51:59
Postat av Anonym

haha allan är cp

Datum: 2009-04-25 | Tid: 22:40:24



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej p bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihÂg mig?
Tack fˆr din kommentar!