Första skoldagen idag..

Och det kändes jätte konstigt. Speciellt nu när de gamla niorna är borta. Jag gick igenom folkmassan på bakgården och kollade på alla små barn som ska börja i seniorerna. Jag kände mig jätte liten med tanke på att jag ska plugga med dom! Ibland är det ganska surt att gå i en vittra skola.. Men iallafall så är det sista året för mig och jag ska verkligen satsa på plugget nu. Idag så var det också första gången jag träffade de nya lärarna och dom verkar vara jättetrevliga, vilket är as bra.

Idag så frågade Linda mig om jag ville komma på en fotografering! Vi kommer alltså bli stylade, sminkade och sen fotade av en bra fotograf. Hon skulle ringa mig senare för mer information, men det ska bli jätte roligt! Först smink-modell och sen det här, i like very mucho :)





Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej p bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihÂg mig?
Tack fˆr din kommentar!