Veckorevyns bästa tips

Jag är ett "fan" av veckorevyn, min mormor har läst veckorevyn, min mamma har läst veckorevyn, min kusin läser veckorevyn.. Ja, man kan nog säga att det är en släkt grej. Men den tidningen är så bra! Och eftersom jag ofta är inne på datorn så kollar jag in veckorevyn.com

Så jag har samlat på dom bästa tipsen från veckorevyn. ENJOY!

Så får du extrajobbet
Så trimmar du plånboken
Peppa inför hösten!
Sommarens härligaste smoothie-recept
Sov gott!
Bygg upp ditt varumärke





Postat av carolina

när du sa i ett videoinlägg att din mamma hade en ny lägenhet och att det är en tvåa! menade du två sovrum eller två rum, alltså ett sovrum och ett vardagsrum bara?

Datum: 2009-08-16 | Tid: 02:15:01
Postat av Stephanie

sv: Vi har ett sovrum, ett vardagsrum, ett kök, en stor hall, balkong och badrum :)

Datum: 2009-08-16 | Tid: 02:43:48
Blogg: http://stephanieharvey.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej p bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihÂg mig?
Tack fˆr din kommentar!