Schleten Steffi + Amanda + Godis


Nu är jag hemma hos amanda, har gett henne min julklapp och jag fick reda på att jag kommer få dollyblonds handsmycke i julklapp, fast den har inte kommit än så jag borde få den innan nyår eller något. Idag så har jag även träffat min styvpappa (eller föredetta styvpappa) och jag fick små högtalare till ipoden! Fick även julklapp av Emil, skitgulligt! Det var parfym, body lotion och duschgel.

Uppdaterar mer imorgon när jag har kamerasladd! Ska lägga upp min krönika, köra dagens och visa nya inköp ;) men anyways

+ Att imorgon så åker jag till mormor och morfar! Kommer hem den 27 eller 28. Men uppdaterar när jag är där iallafall. TJARÅ!





Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej p bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihÂg mig?
Tack fˆr din kommentar!