4 februari

Tjena,
Jag vet att jag inte skrivit idag men har varit ganska upptagen. Så ska passa på att skriva om vad jag har gjort. Imorse så kollade jag och några andra på en dansföreställning, den var ganska bra men dock inte så mycket dans (?) Efter det så fikade jag och pappas jobbkompisar på götgatan stories i skrapan. Efter det så åkte vi till jobbet igen där jag redigerade eb massa bilder, sen gick jag och pappa ned till nacka centrum och köpte ett par leggings till mig *yay* och sedan åt vi lunch på texas bruger company, jag blev jättemätt! och nu är jag här igen - och redigerar bilder. Ska snart rulla vidare till Gamla stan och möta upp Magda, då blir det onsdagsfika med muf!

Men ni får ha en bra dag, lägger in bilder när jag kommer hem sen.
chiao

Postat av Sussie

Jo det var lite underligt, kanske blev superstark bara sådär lixom. Eller så var nyckeln gammal. Men vi säger att jag var super stark, låter lite mer fränt! yee ;)

Datum: 2009-02-04 | Tid: 18:33:49
Blogg: http://smootie.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej p bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihÂg mig?
Tack fˆr din kommentar!