HON ÄR FÖR VÅLDTÄKSMÄN

Fyfan vad äcklad jag blir av att läsa det här, förstår verkligen inte hur hon tänker. Här är hennes blogg

Detta säger hon:

" Hallå? Året är 2009 och vi har fortfarande inte kommit över våldtäkter? Vi ser fortfarande på sex som någonting jobbigt. Jag tar för mig och det gör jag inte i små mängder kan jag säga. Fattar ni inte att det är därför det skapas pedofiler och våldtäktsmän? För att sex är så förbjudet! Vi måste lära våra dyrbara döttrar, systrar eller kusiner att var förberedd på sex! Och säg då inte nej, mätta mannens behov! Anpassa er! Är det sex han vill ha så är det sex han ska få, så länge ni ställer upp så blir det inget våld och inget tvång. Kollar någon pedofil på dig, ja visa brösten då! Säg ; här har du mig!! Ta mig om du vill jag är villig! För det är det samhället behöver viljan till sex! "

Vad tycker ni om detta?

Postat av Anonym

uuusch hon e en hora shit

kommenterade men självklart tog hon bort dom..

Datum: 2009-02-10 | Tid: 17:44:52
Postat av haha

men hon driver ju-.-

Datum: 2009-02-16 | Tid: 16:26:20



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej p bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihÂg mig?
Tack fˆr din kommentar!