Min första "idolbild"

Hello, endel av er läsare kanske kom hit eftersom tyra.se länkade till mig! Hoppas ni stannar :)
Som ni säkert såg så gjorde jag den här bilden hemma igår kväll. Kul att hon gillade den så mycket!


"Och jag bli lika chockad varje gång det dyker upp ett sånt mail- men jag blir så himla glad:D Den här söta bilden har en gullig läsare som heter Stephanie gjort. Tycker hon gjort den jättefin med svartvit bakgrund och så :) Om ni gör nån bild så får ni gärna maila mig så att jag kan visa hela världen hur söta läsare jag har, haha. [email protected] är min mail, men det kan ju ingen ha missat ;)"
citat från tyras.se

Och här är före och efter bilden:

(tryck på bilden för att göra den större)

Tack för söta kommentarer (i hennes blogg) Ska jag fortsätta fixa bilder?

Postat av amanda ♥

Steffi ditt lilla ego ;) Men älskar dig iaf ;) <3333333

Datum: 2009-02-03 | Tid: 15:19:34
Blogg: http://amandahedmans.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej p bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihÂg mig?
Tack fˆr din kommentar!