1 januari

hej 2009 och alla läsare!
Jag, Amanda och Linda somnade ganska sent igår.. Kanske runt fyra-fem?
Så linda gick hem typ runt två, eftersom hon vaknade tidigar än oss. Och jag o Amanda vaknade klockan fyra, eftersom mamma har fått otroligt ont i magen och blivit sjuk så gick jag o amanda till vi för att köpa cola, oboypulver och glass (det är typ bra för magen).
Sen åt jag o amanda frukost, så vi gjorde goda currymackor! Det kanske låter äckligt, men det är faktiskt as gott!
Man tar bara smör, ost, banan och curry och sedan sätter in dom i toastern.
Men just nu sitter jag och kollar på Corpes Bride, och idag ska jag bara ta det lugnt hemma, en göra-ingenting dag för mig. Förutom att duscha, slå in pappas födelsedag present för imorgon fyller han 48 år!

Postat av Cecilia

Gott Nytt år!! Låter som du hade ett bra nyårsfirande!

Kolla gärna in min blogg :)Ha det bra!

Datum: 2009-01-01 | Tid: 19:29:08
Blogg: http://lifebycicci.blogg.se/
Postat av amanda

Datum: 2009-01-02 | Tid: 15:56:23
Postat av amanda

Sv: haha nje jag blev ju inte det (:



pusq

Datum: 2009-01-02 | Tid: 15:57:05
Blogg: http://amandahedmans.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej p bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihÂg mig?
Tack fˆr din kommentar!