Dags att skriva en ny historia till ett gammalt slut.

Hello, nu har vi kommit hem från "tjejkvällen". Det var mysigt och roligt att träffa alla.
Idag så har jag varit jätte aktiv i skolan! Ioförsig så har jag varit det hela tiden men känner verkligen av det från igår och idag. Efter skolan så gick jag hem, kollade på tv och chillade lite. Sen kom allan och gjorde sällskap. Följde sedan med han till bussen och så åkte jag hem till Linda, gick som sagt på tjejkväll och hade det kul och nu är vi här! Hade lust att gå ut och springa en runda eftersom jag har/ska börja motionera mer. Usch låter som en gammal tant när jag säger så men det är faktiskt as skönt att bara ta en runda lite då och då. Imorgon har jag ingen aning om vad jag kommer göra, men vi får se vad som händer. Men nu ska jag nog sova eftersom jag är jäättetrött! (bilder kommer imorgon)


Puss!




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej p bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihÂg mig?
Tack fˆr din kommentar!