no one can break me down

Har ni sett att det har börjat snöa? usch, jag hatar snö just nu! Precis när jag blivit glad över att lite värme kommer så börjar det snöa. Hoppas det går bort lika snabbt som det kom.
Nu har jag nyss kommit hem, tidigt? i know. Men det är för att jag ska göra en "människohjärna" utav trolldeg. Ska nog bli kul att göra eftersom jag gillar att pyssla med små saker och så. Våran skola är så töntig eftersom vi alltid måste måla och så.. inte så mycket skriftligt. Menmen, vad ska man göra?

Just nu är det en byggare på våran balkong *sexi*.. skoja nej men han håller på att glasa in våran balkong. Ska bli mysigt att sitta där ute, ser fint ut just nu iallafall. Kommer säkert en massa bilder sen på både ballen(balkongen) och hjärnan.

Btw förlåt för att jag inte skrev något på hela helgen, men det ända jag gjorde var typ att ligga i sängen å var sjuk (förutom i lördags då jag gick på öppet hus i jensen norra)

Men aja, chiao


Postat av amanda

sexi, sexi <33

Datum: 2009-01-19 | Tid: 15:17:01
Blogg: http://amandahedmans.blogg.se/
Postat av Anonym

Nee den är från bikbok :) en gammal tröja är det ..

Datum: 2009-01-19 | Tid: 20:04:42
Blogg: http://seelmic.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej p bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihÂg mig?
Tack fˆr din kommentar!