One step at a time

Haha, min hjärna som jag "byggde" blev asbra! Kommer bilder sen, haha orkar verkligen inte lägga in dom nu. på onsdag blir det onsdagsfika med muf och sedan öppet hus på jensen södra (tror jag) och på torsdag ska jag kolla på  Bolt med elize! haha, fyfan vad roligt vi är helt galet kära i söta hamstern; rhino!


En man hade föreläsning för ungefär 500 ungdomar. Han tog fram en hundralapp och höll upp den så alla kunde se. Han frågade dem: -Är det någon som vill ha den här hundralappen? Alla räckte ju givetvis upp handen, vem säger nej till 100kr? Mannen knölade ihop hundralappen och räckte sedan upp den igen. -Någon som vill ha den här? Alla räckte upp handen. Han slängde hundralappen på golvet och stampade på den så att den blev smutsig: -Fortfarande någon som vill ha den här? Alla räckte upp handen. Då sa han: -Jag tycker ni ska ta lärdom av det här. Även hur smutsig och ful någon än är har hon/han lika mycket VÄRDE. Glöm aldrig de..

Postat av amanda

Håller på, höhö! Men uppdatera bloggish tack?! :D



löööv<3

Datum: 2009-01-21 | Tid: 20:52:10
Blogg: http://amandahedmans.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej p bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihÂg mig?
Tack fˆr din kommentar!