MSU

Hejhej, nu har jag kommit hem från MSU-mötet vi hade i gamla stan. Det var förstå gången för både mig och Linda, så det var lite nervöst från början men blev väldigt roligt och intressant på slutet. Har redan märkt att jag har börjat utöka mitt ordförråd efter mötet, haha. Imorgon är det ea och idrott på schemat! Det blir tyvärr skridskor igen, skulle varit så mycket roligare om jag gick i en annan idrottsgrupp. Så imorrn ska jag klä mig så varmt som möjligt - och troligen ta med mig varm choklad *mums*.
Förresten så har jag lagt in de "efterlängtade" bilderna från när vi åkte skridskor på någon av de gamla inläggen där nere!

Dagens klädsel:

vad i helvete är det jag gör med handen?

Dagens låt:




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej p bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihÂg mig?
Tack fˆr din kommentar!