För världen är du någon, för mig är du världen.

Så nu ska jag äntligen ta och skriva lite om gårdagen. Jag vaknade upp och gjorde mig iordning, mötte upp amanda och drog till liljeholmen för att gå på öppet hus på estetiska. Det var roligt, vi fick kolla på när amanda (en annan amanda) och hennes grupp dansade balett. Det var coolt och sen så vandrade vi mest runt där. Efter det så åkte vi till gallerian och letade efter "friendship" ringar, men det fanns inte där så vi köpte en muffin och drog till solna centrum istället, där vi hittade dem. Amanda köpte en men det fanns inte i min storlek så jag har beställt den så jag får min på lördag! *yay*.
Efter det drog vi in till odenplan och fikade med linda, vi snackade om allt möjligt och jag planerade även in lite grejer. Sedan åkte jag hem och lyssnade på seconhand serenade hela kvällen!



Jag har fått en del frågor om vart jag köpte min blommiga tröja (som man även kan ha som klänning)
Och jag köpte den på chicy.se!

Postat av amanda

Najsnajs, min ring är gryyyym :D

Datum: 2009-01-11 | Tid: 16:32:39
Blogg: http://amandahedmans.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej p bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihÂg mig?
Tack fˆr din kommentar!