varm choklad

Hej, förlåt för dålig uppdatering som vanligt.. men han inte skriva igår när jag kom hem.
Men igår så drog jag och Linda till bögringen för att träffa Jossan som kom med tåget från Haninge eller någonting.
Efter det så träffade vi Frida, så drog vi till husby och åkte skridskor! Det var jättekul och Linda försökte verkligen göra piruetter och sånt, medans jag och Jossan åkte runt som hockeybrudar! (fast jag snubblade lite då och då, men gjorde mitt bästa)
Efter det så åkte jag, Jossan och Linda hem till mig, vi åt mat och spelade guitar hero.
Sedan så åkte vi in till stan för att släppa av jossan, eftersom hon skulle hem till Sandviken igen. Då började jag och linda röra oss mot Café 60 där vi skulle möta Magda och Emelie, då var klockan runt sju tror jag. Det var jättemysigt och vi fick svar på alla frågor som jag och Linda hade om muf. Vi var först ganska nervösa, men nu när vi vet mer så kommer nog allt gå bra.

Nu sitter jag i skolan och har PP, har som tur köpt varm choklad (annars skulle jag frysa ihjäl! varför måste det vara så kallt i våran skola?)

Idag har vi fått  vårat tre-dagars-projekt. Det är ganska lätt, men ändå ganska svårt att börja. Kanske ska plugga spanska eller med projektet när jag kommer hem men vi får se om jag hinner.
Ikväll ska jag möta Emelie, Magda och Linda vid gamla stan kvart i sex. Det kommer säkert bli jätteroligt ikväll! Idag ska vi mest mingla runt och träffa de flesta i gruppen.

Men nu ska jag plugga, chiao <3




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej p bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihÂg mig?
Tack fˆr din kommentar!