22 juli 09

Hello, idag så har jag varit med Jonas, Stoffe, Raffe och Amandapanda. Vi gjorde typ ingenting, vi var mest hemma hos mig och lekte i mina sängar (yes, jag har två stycken.. haha) Sen så gick vi och åt på thairestaurangen som ligger ca 5 minuter ifrån mig. Det var as god mat och idag så har jag bara tagit det lugnt. Nu när jag kom hem så hade mamma köpt koss hörlurar till mig, så att jag kan kolla på tv sent så att jag inte väcker henne.

Koss hörlurarna och ett finger utan lösnagel..
Och förresten så ska jag..
Ta gitarr lektioner med Linda imorgon i fryshuset! Vilket längtar till eftersom jag har alltid velat spela någonting på gitarr. Gitarr och piano är det finaste instrumenten någonsin. 
Men nu ska jag ta en dusch och sen sova! puss





Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej p bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihÂg mig?
Tack fˆr din kommentar!